Isnin, 1 Februari 2010

Helah Oguri - Yamada

Dipetik dari Komik Remaja 25 Januari 2010

11 Januari, Oguri Shun dan Yamada Yu telah berusaha dengan baik untuk mengelakkan diri dari kelihatan seperti satu pasangan kekasih tetapi mereka tidak dapat menipu sesiapa lagi.

Pasangan ini pulang ke Lapangan Terbang Narita selepas seminggu bercuti di Hawaii. Sama dengan waktu mereka bertolak, dua selebriti itu melepasi pintu ketibaan dan kastam secara berasingan.

Asalkan jika pihak media tidak dapat mengambil gambar mereka bersama, mereka boleh menafikan hubungan mereka. Namun, tanda-tanda romantik bukanlah sukar untuk dikesan.

Oguri keluar dari kastam dengan menolak kart bagasi yang terdapat beg yang mempunyai ciri-ciri kewanitaan, termasuklah sebuah bega golf berwarna merah jambu. Sepanjang masa itu dia bercakap dengan telefon bimbitnya, satu cara untuk mengelakkan soalan wartawan dan kelihatan terganggu dengan perhatian media.

Yamada pula sentiasa senyum untuk kamera apabila berjalan dengan rakannya, model Hasegawa Jun. Yamada dilihat membawa dua pasport dan sesuatu berkilat di jari cincinnya. Seperti Oguri, dia juga enggan menjawab soalan wartawan dan menafikan percutian ini sebagai percutian ‘pra-perkahwinan’.

1 ulasan:

rapi berkata...

sedang mencari khemah utk camping? layari www.sridamansaraoutdoor.com camping tent, camping bed, life jacket and more.... thanks!