Khamis, 3 Jun 2010

Satomi Ishihara dedah aset


Dipetik dari KOSMO! 3hb Jun 2010

Aktres muda Satomi Ishihara yang baru berusia 23 tahun bakal mengejutkan ramai peminatnya apabila buat pertama kalinya dia beraksi seksi di dalam majalah wanita An-an.

Dia yang menajdi kulit muka untuk bahagian kecantikan majalah tersebut memakai pakaian yang menampak pusat serta sebahagian payudaranya.

Bertekad untuk tampil menawan, sebelum sesi fotografi itu dijalankan, Ishihara dilaporkan telah menjalani latihan untuk mendapatkan badan yang lebih cantik dan juga berlatih aksi di depan cermin.

Menurut sumber aktres tersebut sedikit malu tentang pendedahan pusatnya. Namun, sesiapa yang berada di lokasi sesi fotografi cukup terpesona dengan tubuh Ishihara yang semakin menawan.

“Ini adalah kali pertama saya melihat serius tentang tubuh saya. Agak memalukan apabila orang memuji aset saya tapi saya gembira dengan pujian itu yang menunjukkan segala usaha saya selama ini (bersenam) berbalo,” ujarnya.

Tiada ulasan: